- `Abdullâh bin az-Zubayr og al-Husayn som bevis for oprør mod magthaveren?
- al-Albânî om magthaverne som erstatter Sharî`ah med menneskestiftede love
- al-Fawzân om at blive dømt af en sekulær domstol
- De forlader Salafs forklaring for uvidende ungdoms forklaring
- De tre mennesker som ikke styrer med Allâhs lov
- Demonstrationer er onde – uanset om magthaveren tillader dem eller ej
- Det drejer sig ikke kun om Takfîr på magthaverne
- Det var dem, at-Tahâwî hentydede til
- Er det tilladt at kalde de arabiske regeringer for vantro?
- Forskellen mellem oprør mod den muslimske magthaver og den vantro
- Hvem har ret til at skære amuletter af?
- Hvordan praktiseres denne hadîth i et vantro land?
- Hvorfor styrer magthaveren med menneskelige love?
- Ibn `Uthaymîn lukker døren til en misbrugt Takfîr
- Ibn `Uthaymîn om demonstrationer
- Ibn Bâz roser Al-Albânîs svar om magthaverne som ikke styrer med Allâhs lov
- Intet bevis i oprøret mod Yazîd
- "Jeg er ikke forpligtet til at bede for magthaveren"
- Konsekvenserne af at bagtale magthaverne og de lærde
- Midlerne til Tawhîd er uadskillelige
- Muhammad bin Ibrâhîm Âl Ash-Shaykh om Saudi-Arabien
- Respekt for magthavere og lærde
- Salaf fordømte lederen kun i hans nærvær
- Tilladelse fra myndighederne for Qunût
- "Tro gør man i moskéen"
- Umuligt at Ibn Taymiyyah tillod valg og indtræden i parlamentet
- Vilkår for Takfîr på lederen som erstatter Sharî`ah med andre love
- Vores pligt vedrørende krigene i de islâmiske lande