- al-Fawzân om kollektiv Iftâr
- Alle i et land skal faste og bryde fasten samtidigt
- At faste `Arafah-dagen med hensigt at tage igen en misset faste
- Bryder fasten på grund af tørst
- Det er forbudt at begynde med at faste i Sha`bâns sidste halvdel
- Dommen for fasten i Radjab
- Dommen for kollektiv Takbîr på `Îd
- Eksempler på råvarer til soning
- En gammel diabetikers faste
- Er fasten gyldig for personen som kun beder i Ramadhânen?
- Er personen som ikke faster ud af skødesløshed og dovenskab vantro?
- Fasten uden bøn
- Fasten uden Suhûr
- Fravær fra Tarâwîh fordi profeten heller ikke kom sommetider?
- Hvem er pålagt at faste?
- Hvilken position har fasten i islâm?
- Ibn Taymiyyah om `Îd-lykønskninger
- Ingen faste - ingen islâm
- Innovationer i Sha`bân
- Intet er rapporteret i forbindelse med natten til den femtende Sha`bân
- Lever med broderen som hverken beder eller faster
- Luk restauranten i dagtimerne i Ramadhânen
- Lykønskninger i forbindelse med Ramadhâns begyndelse
- Man skal skelne mellem disse to spørgsmål
- Nattebønnen og fasten i midten af Sha`bân
- Påmindelse mellem Rak`ât under Tarâwîh
- Rejsende ankommer til destination og hjemby under fasten
- Sådan kan `Âshûrâ' fastes
- Tarâwîh i samling er ikke en innovation
- Ti års forsømmelse af bønnen og fasten